سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حافظ اباد
قالب های وبلاگ آمادهدایرکتوری وبلاگ های ایرانیانپارسی بلاگپرشین یاهو
آدمى با دمى که برآرد گامى به سوى مرگ بردارد . [نهج البلاغه]
نویسنده : جواد توکلی:: 87/1/16:: 8:39 صبح

اخراجی ها

1-مجموعه تلویزیونی اخراجی ها در شبکه سه

2-فراهانی در پوست موز

3-گروهان دختران

1-مجموعه تلویزیونی اخراجی ها در شبکه سه

مجموعه تلویزیونی "اخراجی‌ها در صورت نظر مساعد مسئولان شبکه سه سیما در جلسه شورای روز شنبه 31 شهریور از این شبکه روی آنتن می‌رود.
اصغر پورمحمدی، مدیر شبکه سه در این باره به خبرنگار مهر گفت: "قرار بود فیلم سینمایی "اخراجی‌ها" از شبکه سه سیما پخش شود، اما تهیه‌کننده فیلم پیشنهاد داد قبل از پخش فیلم سینمایی، مجموعه آن از شبکه سوم روی آنتن برود."

وی در ادامه افزود: "یک قسمت این مجموعه به ما تحویل داده شده است. خودم هنوز نوار ندیدم. روز شنبه 31 شهریور این نوار را می بینیم و بعد با برگزاری یک جلسه تصمیم می‌گیریم مجموعه "اخراجی‌ها" پخش شود یا نه؟"

"اخراجی‌ها" داستان زندگی مجید سوزوکی یکی از لات های جنوب شهر را روایت می کند که عاشق دختر یکی از معتمدین محل است و برای به دست آوردن موافقت پدر دختر عازم جبهه می شود. اکبر عبدی، کامبیز دیرباز، ارژنگ امیرفضلی، امین حیایی، علیرضا اوسیوند، محمدرضا شریفی نیا، نگار فروزنده، شهره لرستانی و نیوشا ضیغمی از جمله بازیگران این فیلم به کارگردانی مسعود ده نمکی هستند. فروش این فیلم بیش از یک میلیارد تومان بود.

*****************************************************

2-فراهانی در پوست موز

بهزاد فراهانی به جمع بازیگران فیلم سینمایی "پوست موز" به کارگردانی علی عطشانی پیوست.
به گزارش خبرنگار مهر، پس از مدت ها جستجو و تلاش عوامل این فیلم برای انتخاب بازیگر یکی از نقش‌های اصلی، سر انجام روز گذشته بهزاد فراهانی برای بازی در این نقش انتخاب شد و به زودی جلو دوربین می‌رود. فیلمبرداری "پوست موز" از 14 شهریور با حضور حمید فرخ‌نژاد و بهنوش طباطبایی در میدان هروی آغاز شد.

این فیلم که نخستین تجربه سینمایی عطشانی است، داستان جوانی ثروتمند به نام حمید را روایت می‌کند که بر اثر تصادف به کما می‌رود و روحش در برزخ عاشق روح دختری جوان می‌شود. جسم حمید در این دنیا بهبود می‌یابد، ولی او می‌خواهد دوباره به آن دنیا برود، اما خودکشی حرام است و ... در "پوست موز" حمید فرخ‌نژاد، بهنوش طباطبایی، بهزاد فراهانی، هوشنگ حریرچیان، مهران رجبی، داود خورشیدی، کیانوش گرامی، کیومرث ملک مطیعی و مهوش وقاری بازی می‌کنند.

دیگر عوامل فیلم عبارتند از نویسنده: امیرعلی محسنین، تهیه‌کننده: اصغر عطشانی، مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری، مدیر تولید و برنامه‌ریز: بهمن گودرزی، مدیر صدابرداری: امیر میرشکاری، چهره‌پرداز: امیر ترابی، موسیقی: شاهین اقبال، صداگذاری و میکس: شاهین یارمحمدی، عکاس: شهرام تقی‌پور، مجری طرح: موسسه بیتافیلم تهران، روابط عمومی: افشین رضایی

******************************************************

3-گروهان دختران

اصغر هاشمی قصد دارد بر اساس زندگی یک پلیس زن فیلمی با عنوان "گروهان دختران" را به تهیه‌کنندگی موسسه ناجی هنر تولید کند.
این فیلمساز در گفتگو با خبرنگار مهر در این باره گفت: "طرحی بر اساس حضور زن در پلیس ایران و گذراندن مراحل آموزشی آنها در پادگان به ناجی هنر داده ام که در صورت تصویب به اتفاق یکی از دوستان فیلمنامه نویس نگارش فیلمنامه آن را شروع می کنم."

هاشمی در حال حاضر مجموعه تلویزیونی "یک مشت پر عقاب" را آماده پخش از سیما دارد. رضا کیانیان، حامد بهداد، فریبا کامران، خزر معصومی، علیرضا خمسه و ... بازیگران اصلی این مجموعه تلویزیونی هستند


نظرات شما ()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

7187:کل بازدید
17:بازدید امروز
5:بازدید دیروز
پیوندهای روزانه
درباره خودم
حافظ اباد
جواد توکلی
این قراره یه بلوگ خوب باشه
لوگوی خودم
حافظ اباد
آوای آشنا
بایگانی
بهار 1387
اشتراک